به سلامتی کودک فال فروشی که وقتی بهش گفتم
تاريخ : جمعه 24 آبان 1392برچسب:, | 16:41 | نویسنده : k.b

به سلامتی کودک فال فروشی که وقتی بهش گفتم چرا درس نمیخونی گفت:
.
.
.
.
.
.
گوه خوریش به تو نیومده!!!!
خدا حفظش کنه یه کم بی تربیت بود!!!

____________

یارو از نیمرخ شبیه قالپاق پیکانه استاتوس زده درگیرم نشو رسوا نمی شوم! آخه پلشت تو خوبه عامل جنگ جهانی سوم نشدی!

________________

وضعیت مرغ‌ها بعد از گرانی تخم مرغ !

______________

استفراغ چیست ؟ نوعی سونو گرافی فوق پیشرفته که فقط در فیلمهای ایرانی جواب میدهد و ضریب اشتباهی ندارد کلا ! حتما شخص مورد نظر حامله است !
 ______________
وقتی پسرا شلوار فاق کوتاه و لباس کوتاه میپوشن
____________
آرامشش منو محو کرده تو افق
 
______________
مامانم اومده میگه : به نظرت شام چی بخوریم ؟میگم : سبزی پلو ماهیمیگه : گمشو بابا میخوام استانبولی درست کنم!! خب مادر من اینکه میگی “به نظرت” دقیقاً منظورت چیه ؟؟
__________
استفاده بهینه از موتور
فقط من دلم یکم برا اونی که پایین و آخر نشسته میسوزه
_________________
استودیو اصغر خاکشیر با پیشرفته ترین امکانات روز
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چاقو